Ponúkame Vám jednoduché riešenie na aktívny
kontakt s Vašimi zákazníkmi. S nami budú noví
aj existujúci klienti vždy informovaní
o nových a vylepšených produktoch a
službách a Vy o ich spokojnosti
a príležitostiach na zvýšenie
kvality. Naše služby zahŕňajú
predaj služieb novým aj existujúcim
zákazníkom, ako aj telefonický
prieskum trhu a uvítacie hovory.
Vyriešime za Vás aj retenčné hovory
– vyjednávanie podmienok v prípade
hrozby vypovedania zmluvy a
pomôžeme Vám analyzovať internú
kvalitu poskytnutých služieb formou
fiktívneho zákazníka.
Pomôžeme Vám byť vždy pripravení zodpovedať
otázky, vyriešiť problémy a prijať objednávky.
Ponúkame Vám informačné linky, linky zákazníckej
podpory, objednávkové, ale aj reklamačné linky.
Pre zabezpečenie tých najkvalitnejších služieb používame platformu Genesys, ktorá je uznávaným technologickým leadrom v oblasti call centier. Na udržanie vysokého stupňa efektivity, využívame predovšetkým tieto nástroje.
IVR
Automatická hlasová interaktívna služba
NICE
Nahrávanie hovorov pre právne účely a potreby monitoringu kvality
WebGad
Inteligentná aplikácia pre call centrum agentov na riadenie činnosti
Ďalšie nástroje
Okrem hovorov spracuvávame aj správy prichádzajúce cez e-mail, SMS, chat
Tajomstvo našej efektivity
spočíva v sile našich nástrojov
vybavovanie všetkých typov interakcií v jednom okne
online výkonnostné štatistiky pre supervízora
možnosť integrácie s rôznymi CRM systémami
možnosť ticketingového systému nad interakciami
kategorizácia interakcií
kontaktná história
nahrávanie hovorov, kvalitatívny monitoring všetkých typov interakcií
integrovaný instant messaging medzi agentami a supervízorom
online view status operátorov
podpora všetkých najpoužívanejších prehliadačov (IE, Chrome, Firefox, Safari)
CCPulse +
intuitívny online monitor na sledovanie vyťaženosti operátorov, jednotlivých interakcií, so širokou ponukou reportingu.
MONITORING KVALITY
Buďte si istý, že to robíte správne
Zmapujeme Vaše existujúce
procesy a postupy v rámci
poskytovania služieb zákazníckej
starostlivosti. Kvalita
poskytovaných služieb,
komunikácia a efektivita sú u nás
zaručené. Poskytneme Vám
kompletný prehľad a analýzu
reálnej prevádzky vrátane
monitorovania hovorov s klientmi,
hovorov s vedúcim pracovníkom a
operátormi. Navrhneme
jednoduché riešenia tak, aby
spĺňali Vaše predstavy o kvalite
zákazníckej starostlivosti.
CUSTOMER & EMPLOYEES EXPERIENCE
Spokojnosť predovšetkým
Pre zvyšovanie spokojnosti zákazníkov alebo
zamestnancov je potrebné ich veľmi dobre poznať.
My pre Vás získame tie najdetailnejšie
informácie o Vašich zákazníkoch a
zamestnancoch, či už z pohľadu očakávaní,
spokojnosti alebo ich lojality.
Na základe zistení Vám poskytneme konkrétne
riešenia, ako zvýšiť ich spokojnosť, čo v konečnom
dôsledku zvyšuje Váš zisk.
prieskumy u Vašich zákazníkov ( všeobecné/cielené )
motivácia u zákazníkov Vašej konkurencie
mystery shopping - reálne zisťovanie
fiktívnym zákazníkom kvalitu poskytovaných služieb
customer journey – nastavenie procesov
podľa potrieb zákazníka a konkrétnej aktivity
user testing – povieme Vám, či sú Vaše
produkty/služby jednoduché pre užívateľa
vzťahový manažment – formy udržiavania
vzťahu s konkrétnymi zákazníkmi
Na mieru šité ŠKOLENIA - SOFT / HARD SKILL
Lebo nie je rozhovor ako rozhovor
Predaj je ľudská činnosť. Spočíva vo výmene tovaru alebo služieb za peniaze.
Ako Vám školenie pomôže?
Chcete vedieť ako úspešne dotiahnuť predajný rozhovor po telefóne?
Spôsob prezentácie a predaja ovplyvňuje samotného klienta a každý agent
v hovore predáva aj sám seba. Avšak nikto sa nenarodil ako už hotový predajca.
Existujú techniky, ktoré vedú k úspešnému predaju a prezentujú Vašu spoločnosť
v tom najlepšom svetle.
Nemrhajte zbytočne svojimi zdrojmi a investujte do kvalitného školenia, ktoré Vám
zaručene prinesie pozitívne výsledky!
V našich podmienkach je kvalita spoločnosti často meraná mierou ziskovosti. My veríme, že miera ziskovosti je priamo úmerná spokojnosti zamestnancov a najmä zákazníkov. My vnímame spokojnosť zákazníkov ako vzťah, ktorý je definovaný otvorenosťou, empatiou a zodpovednosťou smerom nie len k zákazníkovi, ale aj k zamestnancom. Naša ponuka je ušitá na mieru každému klientovi.
Skúste si v duchu zodpovedať nasledujúce otázky:
1. Viete, čo si o Vás a o Vašich produktoch/službách myslia Vaši zákazníci?
2. Viete, čo si o Vás a o Vašich produktoch/službách myslia Vaši zamestnanci?
3. Myslíte si, že by Vaša organizácia mohla pracovať efektívnejšie?
4. Máte dostatok zákazníkov?
5. Poznáte názor Vašich zákazníkov na konkurenciu a ich spokojnosť s ňou?
6. Sú Vaše pracovné nástroje dostatočné na to, čo robíte?
7. Máte definovanú stratégiu a hodnoty, ktoré nasledujú Vaši zamestnanci?
8. Venujete sa dostatočne svojim zamestnancom?
9. Potrebujete odborné rady v oblasti riadenia ľudských zdrojov?
10. Sú Vaše produkty/služby jednoduché pre koncového užívateľa?
11. Myslíte si, že existuje priestor na zlepšenie Vášho podnikania?
12. Radi by ste zvýšili Vaše výnosy?
Ak ste čo len na jednu z predchádzajúcich otázok odpovedali nie/neviem, sme to ideálne riešenie pre Vás práve MY! Je veľmi dôležité včas identifikovať priestor pre zlepšenia a implementovať bezbolestné a nie nákladné riešenia. Radi by sme Vám osobne odprezentovali naše možnosti a znalosti na spoločnom nezáväznom stretnutí, kde sa môžeme dohodnúť ako ďalej.